Aanbod
Altijd telefonisch bereikbaar zijn zonder hoge kosten <
Jouw voordelen als wij je telefoonverkeer mogen behandelen:
- Lage variabele kosten die flexibel meebewegen met het aantal aangeboden telefoongesprekken;
- Professionele, vriendelijke en vertrouwelijke afhandeling van jouw telefoonverkeer door deskundige receptionistes die opereren als medewerkers van je bedrijf;
- Je verzekert uzelf van een perfecte bereikbaarheid en professionele telefonische ontvangst van klanten zonder vaste kosten, zoals loonkosten of investeringen in telefonie voorzieningen;
- Je geeft inhoud aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en onze service telt mee voor de wet op de banenafspraak. Door onze PSO ladder trede 3-30+ certificering voldoen wij aan de ABW eisen hiervoor,
Wat krijgt je als je onze receptionistes inschakelt?
- Een eigen uniek telefoonnummer waar binnenkomende oproepen herkenbaar op ontvangen worden; je mag dit nummer ook (zolang het contract loopt), op je website publiceren zodat je geen gsm-nummer als eerste contactmogelijkheid hebt, dat staat een stuk professioneler.
- Tijdens werkdagen tussen 8.00 uur en 17.30 uur (24 uursservice is ook mogelijk) wordt al je inkomend telefoonverkeer via meerdere gelijktijdige lijnen op professionele wijze behandeld;
- Jouw receptioniste helpt direct de beller, verbindt door of neemt een boodschap aan en verzendt deze per e-mail aan het opgegeven e-mailadres;
- Onze service verloopt over de modernste software;
- Wij maken gebruik van een eigen snelle glasvezelverbinding met back-up
- We kunnen ook front en backoffice werkzaamheden ondersteunen of overnemen.
- We kunnen ook een live chat service verzorgen op jouw eigen website, geen chat bot, maar echte mensen
- We kunnen ook outbound belopdrachten verzorgen (klanttevredenheid, marktonderzoek, non-profit telemarketing etc.)
SociaalPlus: mét afstand de beste